Які причини неуспішної оплати?
- Недостатня кількість грошей на рахунку.
- Закінчився термін дії платіжної картки.
- Оплата заблокована банком-емітентом: на картці встановлено ліміт або заборона на розрахунки онлайн. 90% українських карток випускається з обмеженням на оплати через інтернет. Щоб зняти чи підвищити дійсні обмеження, зверніться до контакт-центру банка. Найчастіше номер вказано на звороті самої картки.
- Ліміти можуть блокувати безпосередньо сам платіж, обмежувати разову та загальну добову суму оплати.
- Транзакція заборонена платіжним шлюзом: ймовірно, у картки не працює перевірка CVV2.
Розв’язати проблему можливо так само, звернувшись до свого банку. Спеціаліст увімкне перевірку коду або скаже, які дії необхідно для цього виконати.
Не знайшли відповідь на потрібне вам питання?
Заповніть форму і ми зв'яжемося з вами
Інші питання
Про сервіс iPay.ua
Як здійснювати оплати
Особистий кабінет
Переказ з картки на картку
Збір грошей на картку
Перекази за реквізитами
Часті питання
- Що таке « Верифікація карти»?
- Чи існує абонентська плата на сайті?
- Які картки приймаються до оплати?
- Що таке код CVV2/CVС2?
- Що якщо на платіжній картці недостатньо коштів для здійснення оплати?
- Які причини неуспішної оплати?
- Як отримати квитанцію після здійснення оплати?
- Оплачену послугу не отримано. Що робити?
- Не можу сплатити зі своєї банківської картки, чому і що робити?
- Гроші на оплату послуги знялися двічі. Як це можливо, і де мої гроші?
- Які обмеження за розміром платежу?
- Не можу знайти компанію у каталозі. Як оплатити?
- Комунальні послуги: фільтри/регіони/міста
- Знімають гроші з картки. Куди звертатись? Фішинг.
- У якій валюті можна здійснювати платежі та перекази?
- Як змінити інтернет-ліміт на карті?
- Чому не відображається платіжний метод Apple Pay?
- Навіщо залишати номер телефону?
- Що робити, якщо не надходить код для проходження 3D Secure-перевірки?
- Як розпочати співпрацю з iPay.ua?