Що якщо на платіжній картці недостатньо коштів для здійснення оплати?
Під час оплати онлайн в банк, який випустив вашу картку, надходить запит. Банк миттєво приймає рішення підтвердити чи відхилити переказ. Відхилення відбувається з різних причин, зокрема через відсутність коштів на картці. Для платіжних засобів з чинним кредитним лімітом списання грошей може відбутися навіть при нульовому чи від’ємному балансі.
Щоб відкрити кредитну лінію, отримати детальну виписку по транзакції чи дізнатися про стан рахунку, зверніться безпосередньо до банку-емітенту. Більшість запитів виконується автоматично через наявні мобільні застосунки.
У разі нестачі коштів на рахунку, скористайтеся іншою карткою або послугою «Переказ з картки на картку».
Не знайшли відповідь на потрібне вам питання?
Заповніть форму і ми зв'яжемося з вами
Інші питання
Про сервіс iPay.ua
Як здійснювати оплати
Особистий кабінет
Переказ з картки на картку
Збір грошей на картку
Перекази за реквізитами
Часті питання
- Що таке « Верифікація карти»?
- Чи існує абонентська плата на сайті?
- Які картки приймаються до оплати?
- Що таке код CVV2/CVС2?
- Що якщо на платіжній картці недостатньо коштів для здійснення оплати?
- Які причини неуспішної оплати?
- Як отримати квитанцію після здійснення оплати?
- Оплачену послугу не отримано. Що робити?
- Не можу сплатити зі своєї банківської картки, чому і що робити?
- Гроші на оплату послуги знялися двічі. Як це можливо, і де мої гроші?
- Які обмеження за розміром платежу?
- Не можу знайти компанію у каталозі. Як оплатити?
- Комунальні послуги: фільтри/регіони/міста
- Знімають гроші з картки. Куди звертатись? Фішинг.
- У якій валюті можна здійснювати платежі та перекази?
- Як змінити інтернет-ліміт на карті?
- Чому не відображається платіжний метод Apple Pay?
- Навіщо залишати номер телефону?
- Що робити, якщо не надходить код для проходження 3D Secure-перевірки?
- Як розпочати співпрацю з iPay.ua?