Як здійснити переказ?
Щоб скористатися послугою «Переказ з картки на картку», необхідно:
- Обрати спосіб оплати: з картки, Apple Pay, Google Pay або гаманець Masterpass (для зарєєстрованих користувачів);
- номер картки відправника;
- строк дії картки відправника;
- CVC2/CVV2;
- Ввести суму переказу в гривнях. Для зручності, суму переказу можна порахувати безпосередньо в полі сума. Наприклад: 100+200+350;
- Заповнити номер картки одержувача;
- Перевірити всі введені параметри, якщо вони вірні, натиснути кнопку «Переказати». Система автоматично розрахує і покаже на екрані суму комісії та загальну суму, яку буде списано з картки відправника.
- Пройти процедуру ідентифікації користувача за однією з технологій:
- За технологією look-up
- За технологією 3DSecure (Verified by Visa / MasterCard Secure Code)
- За технологією Одноразового sms-паролю
- Система перевірить усі ваші дані та виведе на екран інформацію про успіх чи неуспіх операції через кілька секунд після натискання кнопки «Підтвердити операцію».
При ручному вводі картки,потрібно заповнити поля, необхідні для переказу:
Якщо Карта Відправника не включена в технологію 3DSecure, і Ви не проводили успішну операцію переведення з реєстрацією номера мобільного телефону на сайті iPay.ua протягом попередніх 3-х календарних днів - для підтвердження операції необхідно ввести одноразовий цифровий пароль.
Одноразовий цифровий пароль Ви можете дізнатися, звернувшись до кол-центру банку, що випустив картку або з SMS, отриманої від банку, що випустив Картку відправника - якщо картку підключено до мобільного банкінгу.
Якщо Карта Відправника підключена до 3DSecure у банку, що випустив картку - для підтвердження операції буде запрошено ввести одноразовий пароль, надісланий вам на номер мобільного телефону банком, який випустив картку.
Якщо Карта Відправника не підключена до технології 3DSecure, і Ви успішно отримали послугу з реєстрацією номера мобільного телефону на даному Сайті протягом попередніх 3 календарних днів – для підтвердження операції вам необхідно ввести одноразовий цифровий пароль, який буде надано у SMS на вказаний при реєстрації номер мобільного телефону.
Не знайшли відповідь на потрібне вам питання?
Заповніть форму і ми зв'яжемося з вами
Інші питання
Про сервіс iPay.ua
Як здійснювати оплати
Особистий кабінет
Переказ з картки на картку
Збір грошей на картку
Перекази за реквізитами
Часті питання
- Що таке « Верифікація карти»?
- Чи існує абонентська плата на сайті?
- Які картки приймаються до оплати?
- Що таке код CVV2/CVС2?
- Що якщо на платіжній картці недостатньо коштів для здійснення оплати?
- Які причини неуспішної оплати?
- Як отримати квитанцію після здійснення оплати?
- Оплачену послугу не отримано. Що робити?
- Не можу сплатити зі своєї банківської картки, чому і що робити?
- Гроші на оплату послуги знялися двічі. Як це можливо, і де мої гроші?
- Які обмеження за розміром платежу?
- Не можу знайти компанію у каталозі. Як оплатити?
- Комунальні послуги: фільтри/регіони/міста
- Знімають гроші з картки. Куди звертатись? Фішинг.
- У якій валюті можна здійснювати платежі та перекази?
- Як змінити інтернет-ліміт на карті?
- Чому не відображається платіжний метод Apple Pay?
- Навіщо залишати номер телефону?
- Що робити, якщо не надходить код для проходження 3D Secure-перевірки?
- Як розпочати співпрацю з iPay.ua?