УМОВИ НАДАННЯ ТОВ «УПР» ПОСЛУГ З ПЕРЕКАЗУ КОШТІВ БЕЗ ВІДКРИТТЯ РАХУНКУ
1. Основні характеристики платіжної послуги та умови її надання
Послуга з переказу коштів без відкриття рахунку є платіжною послугою, що надається платнику з метою переказу коштів у готівковій чи безготівковій формі отримувачу або надавачу платіжних послуг, який діє від імені отримувача. Під час надання цієї послуги ТОВ «УПР» не використовує відкриті у нього рахунки платника та/або отримувача.
Надаючи послугу з переказу коштів без відкриття рахунку, ТОВ «УПР» здійснює приймання коштів платника на власний розрахунковий рахунок з метою їх подальшого переказу на рахунок отримувача.
Для надання послуг з переказу коштів без відкриття рахунку Платіжна установа використовує:
- Засоби дистанційної комунікації (сайти, мобільні додатки тощо) – з метою переказу коштів у безготівковій формі;
- POS-термінали - з метою переказу коштів у безготівковій формі;
- Пункти надання фінансових послуг - для надання послуг з метою переказу коштів у готівковій формі.
Приймання готівкових коштів для їх подальшого переказу ТОВ «УПР» отримувачу здійснюється у пунктах надання фінансових послуг, що надають послуги переказу коштів без відкриття рахунку під торговельною маркою MONEGO, та у пунктах надання фінансових послуг комерційних агентів ТОВ «УПР»
Перелік комерційних агентів розміщено за посиланням: https://www.ipay.ua/ua/commercial-agents
Надання додаткових послуг ТОВ «УПР» не передбачено.
2. Договори ТОВ «УПР», що визначають порядок надання послуг з переказу коштів без відкриття рахунку
Договір на використання сайту iPay.ua (оферта) знаходиться за посиланням. https://www.ipay.ua/media/files/public-offer.pdf
Договір є безстроковим з можливим внесенням змін.
Договір набирає чинності з моменту приєднання користувача до Договору та діє до повного виконання ТОВ «УПР» зобов’язань, пов’язаних з виконанням ініційованої користувачем платіжної операції. Договором можуть бути встановлені інші строки дії договору. ТОВ «УПР», якщо інше не встановлено нормами чинного законодавства України, має право в односторонньому порядку вносити зміни в договір шляхом розміщення (опублікування) змін на власних сайтах (https://www.ipay.ua, https://www.monego.international). Зміни набирають чинності з моменту опублікування, якщо інший термін вступу змін в силу не визначений додатково при їх розміщенні.
Договір може бути припинено в наступних випадках:
- у випадках та порядку, передбачених законодавством України;
- за ініціативою ТОВ «УПР» в односторонньому порядку.
У разі дострокового припинення Договору, ТОВ «УПР» зобов’язане розмістити на власному сайті (https://www.ipay.ua та/або https://www.monego.international) про припинення дії Договору за 10 (десять) календарних днів до дати припинення його дії. Строк дії Договору вважається припиненим на 11-й календарний день з дати розміщення на сайті (https://www.ipay.ua та/або https://www.monego.international) повідомлення ТОВ «УПР» про його припинення.
3. Тарифи та комісії
За надання послуг з виконання платіжних операції ТОВ «УПР» встановлюється комісія, розмір якої залежить від суми переказу, його отримувача тощо. ТОВ «УПР» не бере абонентської плати.
Інформація про розмір комісії надається користувачеві до моменту ініціювання користувачем платіжної операції шляхом розміщення тарифу безпосередньо у місці ініціювання платіжної операції з переказу коштів.
З переліком усіх комісійних винагород, які користувач має сплачувати за надання обраної платіжної послуги можна ознайомитись за посиланням: https://www.ipay.ua/ua/about-ipay в розділі "Тарифи".
Надання користувачем згоди на виконання ТОВ «УПР» платіжної операції свідчить про згоду користувача з розміром комісії та умовами її оплати.
Процентні ставки не застосовуються.
Платіжні послуги з переказу коштів без відкриття рахунку надаються в національній валюті. В разі оплати за допомогою ТОВ «УПР» будь-якої послуги з рахунку платника в іноземній валюті, платіжна операція з переказу коштів виконується у гривні за курсом перерахунку іноземної валюти, що встановлений банком, який обслуговує рахунок платника.
ТОВ «УПР» не застосовує штрафи, пені до обраної користувачем платіжної послуги.
4. Порядок надання і відкликання згоди платника на виконання платіжної операці
Форма та порядок надання і відкликання згоди платника на виконання платіжної операції визначаються договорами ТОВ «УПР», що визначають порядок та умови надання послуг, що надаються ТОВ «УПР» користувачам (з договорами щодо порядку та умов надання послуг, що надаються ТОВ «УПР», можна ознайомитись за посиланням: https://www.ipay.ua/ua/about-ipay).
Про надання користувачем (платником) згоди на виконання ТОВ «УПР» платіжної операції з переказу коштів на рахунок отримувача свідчить факт ініціювання платником платіжної операції з переказу коштів отримувачу у спосіб, визначений договором, що визначає порядок та умови надання обраної користувачем (платником) послуги.
Про надання користувачем (платником) згоди на виконання ТОВ «УПР» платіжної операції з переказу готівкових коштів на рахунок отримувача свідчить підпис користувача на платіжній інструкції на переказ готівки.
Користувач (платник) має право відізвати свою згоду на здійснення платіжної операції до настання дати валютування (дата прийняття до виконання наданої платіжної інструкції на переказ коштів). З метою відізвання згоди на здійснення платіжної операції користувач має подати розпорядження про відкликання своєї згоди на виконання платіжної операції у спосіб та в порядку, що визначені договором про надання обраної користувачем (платником) послуги (з договорами щодо порядку та умов надання користувачам послуг ТОВ «УПР» можна ознайомитись за посиланням: https://www.ipay.ua/ua/about-ipay).
Відізвання згоди на здійснення платіжної операції з переказу готівки здійснюється за розпорядженням користувача за формою, визначеною внутрішніми документами ТОВ «УПР», за умови надання платником ТОВ «УПР» документів, що ідентифікують платника, та документів/інформації, які підтверджують факт ініціювання платіжної операції платником. Відкликання згоди доступне виключно в тому пункті надання фінансових послуг, в якому ініціювалась платіжна операція.
5. Порядок прийняття до виконання платіжної інструкції надавачем платіжних послуг та настання моменту безвідкличності платіжної інструкції
ТОВ «УПР» приймає до виконання платіжні інструкції на переказ коштів за умови що платіжна інструкція оформлена належним чином та немає законних підстав для відмови в її прийнятті. Платіжні Інструкції, що надходять протягом операційного часу, приймаються ТОВ «УПР» до виконання у той самий операційний день.
Платіжні інструкції на переказ коштів, що надходять після закінчення операційного часу приймаються ТОВ «УПР» до виконання не пізніше наступного операційного дня.
При наданні послуги з переказу готівкових коштів користувач (платник) та комерційний агент можуть узгодити інший строк/день прийняття до виконання наданої платіжної інструкції на переказ готівки шляхом заповнення реквізиту платіжної інструкції «дата валютування». У такому разі ТОВ «УПР» зобов'язане забезпечити зарахування суми платіжної операції на рахунок надавача платіжних послуг отримувача протягом операційного дня в зазначену у платіжній інструкції на переказ готівки дату валютування.
Якщо дата валютування припадає на неробочий день ТОВ «УПР» зобов'язується забезпечити зарахування суми платіжної операції на рахунок надавача платіжних послуг отримувача не пізніше першого робочого дня, наступного за днем, який визначено датою валютування.
Користувач (платник) має право відкликати платіжну інструкцію виключно в тому випадку, якщо в ній визначена дата валютування, відмінна від дати фактичного пред'явлення (подання) платіжної інструкції ТОВ «УПР» (момент безвідкличності платіжної інструкції).
З метою відкликання платіжної інструкції на переказ готівки користувач має подати ТОВ «УПР» розпорядження про відкликання платіжної інструкції до настання дати валютування, що вказана у платіжній інструкції. Платіжна інструкція може бути відкликана тільки в повній сумі.
Відкликання користувачем (платником) платіжної інструкції здійснюється за розпорядженням користувача за формою, визначеною внутрішніми нормативними документами ТОВ «УПР», за умови надання платником ТОВ «УПР» документів, що ідентифікують платника, та документів/інформації, які підтверджують факт ініціювання платіжної операції платником. Відкликання платіжної інструкції доступне виключно в тому пункті надання фінансових послуг, в якому ініціювалась платіжна операція.
6. Робочий час ТОВ «УПР»
З понеділка по п'ятницю з 09:00 – 18:00
Субота, Неділя: Вихідні.
Операційний час: цілодобово
Робочий та операційний час комерційних агентів: 08:00 – 22:00
Максимальний час виконання платіжної операції – 3 робочих дні з дати надходження коштів від платника на розрахунковий рахунок ТОВ «УПР»
7. Ліміти (обмеження)
З лімітами (обмеженнями) використання платіжних інструментів можна ознайомитись шляхом ознайомлення з договором, що визначає порядок та умови надання обраної користувачем послуги (з договорами можна ознайомитись за посиланням: https://www.ipay.ua/ua/about-ipay).
8. Спосіб комунікації
Комунікація з користувачем послуги з переказу готівкових коштів відбувається при безпосередньому зверненні користувача до пунктів надання фінансових послуг.
Порядок взаємодії Товариством з обмеженою відповідальністю «Універсальні платіжні рішення» зі споживачами та розгляд звернень споживачів, обсяг, порядок і часовий проміжок надання інформації визначено внутрішнім документом ТОВ «УПР», що розміщено за посиланням: https://www.ipay.ua/media/files/poryadok_vzayemodiyi_ta_zvernen_2025.pdf
Звернення Споживача можуть бути усними або письмовими.
Усне звернення надається Споживачем:
- засобами телефонного зв'язку;
- за допомогою голосового зв’язку у месенджері (спеціальному мобільному додатку, призначеному для обміну інформацією у голосовому вигляді).
Письмове звернення надсилається Споживачем:
- електронною поштою;
- у текстовому вигляді у месенджері/чаті на сайті.
Терміни надання відповідей на звернення, залежно від категорії звернення:
- Звернення, що не вимагають додаткового вивчення — до 2 робочих днів з дати отримання
- Звернення, що вимагають додаткового вивчення — до 7 робочих днів з дати отримання
- Складні звернення, що вимагають надсилання додаткових запитів та/або проведення розслідувань до 20 робочих днів з дати отримання
Засоби зв’язку для передавання інформації або повідомлення щодо ініціювання та виконання платіжної операції визначаються договором, що визначає умови та порядок надання ТОВ «УПР» обраної користувачем послуги (з договорами можна ознайомитись за посиланням: https://www.ipay.ua/ua/about-ipay).
З інформацією щодо технічних вимог до обладнання та програмного забезпечення користувача, необхідного для отримання послуг ТОВ «УПР», можна ознайомитись за посиланням: https://www.ipay.ua/ua/payer-protection
9. Зобов’язання користувача щодо забезпечення ним збереження платіжних інструментів та індивідуальної облікової інформації
Користувач зобов’язаний не розкривати третім особам дані належних йому платіжних інструментів та/або індивідуальну облікову інформацію (індивідуалізований набір інформації, що надається ТОВ «УПР»/комерційним агентом ТОВ «УПР» користувачу для цілей підтвердження особи користувача платіжних послуг) та зберігати документи, що підтверджують факт ініціювання платіжної операції до моменту її завершення.
10. Заходи безпеки ТОВ «УПР»
Для запобігання невиконанню або неналежному виконанню платіжних операцій ТОВ «УПР» здійснюються заходи з моніторингу платіжних операцій, контролю за операційними ризиками та ризиками безпеки, заходи з ідентифікації та запобіганню помилкових та неналежних платіжних операцій.
При ініціюванні платіжних операцій з переказу коштів користувач зобов’язаний використовувати виключно належні йому на законних підставах електронні платіжні засоби, власні ідентифікаційні дані, у т.ч. власний номер телефону, перевіряти правильність вказаних ним реквізитів платіжної інструкції на переказ готівки, а також зберігати документи, що підтверджують факт ініціювання ним платіжної операції до моменту її завершення.
У разі невиконання або неналежного виконання платіжної операції, ініційованої користувачем, відповідальність за таке невиконання/неналежне виконання несе ТОВ «УПР» у відповідності до норм чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про платіжні послуги».
У випадку шахрайства (підозри шахрайства) або наявності загрози безпеці виконання платіжної операції користувач повинен негайно повідомити ТОВ «УПР» про такий факт/підозру.
Звернення користувача щодо шахрайства (підозри) розглядаються ТОВ «УПР» першочергово, а про результати розгляду та прийняті рішення ТОВ «УПР» інформує користувача негайно (одразу після прийняття відповідного рішення).
У разі виконання ТОВ «УПР» неакцептованих (без згоди користувача), помилкових, неналежних платіжних операцій, користувач має письмово звернутись до ТОВ «УПР». У зверненні користувач має вказати інформацію, достатню для ідентифікації платіжної операції, виконаної ТОВ «УПР», та надати документи, що підтверджують факт виникнення обставин, про які стверджується користувачем у зверненні.
Звернення користувача розглядається ТОВ «УПР» у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян». Про результати розгляду звернення користувач повідомляється письмово.
Повернення суми помилкових або неналежних платіжних операцій здійснюється ТОВ «УПР» в порядку, передбаченому чинним законодавством України та/або правилами платіжної системи, через яку здійснювалась платіжна операція.
Інформацію про заходи безпеки ТОВ «УПР» також розміщена за посиланням:
11. Порядок вирішення спорів, що виникають в процесі надання платіжних послуг
У випадку виникнення спірних питань, користувач має право звернутись до ТОВ «УПР» зі скаргами, зауваженнями, претензіями, заявами.
Порядок взаємодії Товариством з обмеженою відповідальністю «Універсальні платіжні рішення» зі споживачами та розгляд звернень споживачів розміщено за посиланням: https://www.ipay.ua/media/files/poryadok_vzayemodiyi_ta_zvernen_2025.pdf
У разі порушення ТОВ «УПР» при наданні послуг прав споживача останній має право звернутися до Національного банку України зі скаргою через розділ «Звернення громадян» офіційного Інтернет-представництва Національного банку України.