Готелям

Ваша мета - зростання бізнесу за рахунок збільшення потоку гостей і, відповідно, прибутку?

Гість, оцінивши готель по сайту, найчастіше вже готовий стати його клієнтом і внести передоплату за бронювання номера. Єдина перешкода до його мети - відсутність можливості оплати на сайті готелю за допомогою банківських карток.

Навіщо готелю система онлайн-платежів?

По-перше, щоб підтвердити бронювання реальною оплатою.

По-друге, система онлайн-платежів дозволяє убезпечити готель: у разі відмови від бронювання готель має можливість компенсувати збиток, утримавши штраф.

Перевага iPay.ua - це єдиний сервіс в Україні, який має інструмент для авторизації (блокування) коштів на платіжних картках Visa та MasterCard. Блокування коштів можна використовувати в тому випадку, якщо гість не впевнений, що його візит відбудеться. Так, якщо гість прийме остаточне рішення про скасування заїзду, можна застосувати списання коштів.

По-третє, підключивши сервіс оплати до власної системи бронювання на сайті (багато готелів використовують подібні сервіси посередників), Ви запропонуєте клієнтам більш конкурентоспроможні ціни.

По-четверте, Ви отримуєте можливість відслідковувати оплати, незалежно від банківських днів і операційного часу.

По-п'яте, це можливість залучити нових клієнтів, які раніше не віддавали перевагу Вашому готелю тільки через відсутність онлайн-оплати.

Як працює сервіс онлайн-платежів iPay.ua?

Існує два способи роботи з сервісом iPay.ua: «Автоматизований» і «За участю менеджера».

Якщо Ваша власна система бронювання на сайті готелю дозволяє в режимі реального часу визначити наявність вільних номерів, Ви можете використовувати «Автоматизований» спосіб: оплата через інтернет можлива без Вашої участі відразу ж після вибору номера клієнтом.

  • Гість вибирає дату заїзду, категорію номера, вводить додаткову інформацію про себе, як спосіб оплати вибирає спосіб «Сплатити банківською карткою Visa або MasterCard» і підтверджує платіж.
  • Вводить карткові дані на спеціальній захищеній сторінці iPay.ua і підтверджує оплату броні. Готель отримує платіж у гривнях на свій розрахунковий рахунок.

Якщо ж Ваша система бронювання не дозволяє в режимі реального часу визначити наявність вільних номерів, у Вас є можливість працювати через форму виставлення рахунків - спосіб «З участю менеджера»:

  • Гість в телефонному режимі або по e-mail уточнює в менеджера готелю наявність вільних номерів, повідомляє дату заїзду, підтверджує готовність внести передоплату/оплату карткою Visa або MasterCard.
  • Менеджер готелю в «Особистому кабінеті» iPay.ua формує рахунок і відправляє гостю по e-mail посилання на сторінку оплати рахунку.
  • Гість, перейшовши за посиланням, потрапляє на спеціальну захищену сторінку оплати, де вводить карткові дані і підтверджує платіж.
  • Менеджер готелю підтверджує гостю бронювання.
  • Платіж надходить на розрахунковий рахунок готелю.

У Вас виникли запитання?

+380 (44) 502-50-75

Skype: ipay.ua