Оплачену послугу не отримано. Що робити?

У разі якщо гроші не надійшли на рахунок - наполегливо рекомендуємо зв'язатися з нашою службою підтримки клієнтів для з'ясування обставин і причини неуспішного платежу. Також ви можете звернутися в банк для того, щоб дізнатися, чи була здійснена оплата за цим рахунком чи ні.

Контакти служби підтримки клієнтів:

0 800 60 11 60
Безкоштовно з мобільного

+38 044 502 11 60
Для дзвінків із-за кордону

help@ipay.ua
Пишіть на e-mail

Графік роботи
Пн - Вс 9:00 - 21:00

Ця стаття була корисною?

Не знайшли відповідь на потрібне вам питання?

Заповніть форму і ми зв'яжемося з вами

Інші питання